-
Zwroty i reklamacje
Zwroty i Reklamacje
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego oferujemy jasne i proste procedury zwrotów oraz reklamacji. Oto jak możesz dokonać zwrotu produktu lub zgłosić reklamację.
Jak dokonać zwrotu?
Termin na zwrot: Masz prawo zwrócić zakupiony produkt gdy jest niezgodny z zamówieniem w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Stan produktu: Produkt, który chcesz zwrócić, musi być nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu, z kompletem wszystkich dołączonych akcesoriów.
Procedura zwrotu: Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej i dołączyć go do przesyłki zwrotnej. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
Jak zgłosić reklamację?
Warunki reklamacji: Możesz zgłosić reklamację, jeżeli kupiony produkt ma wady fabryczne lub nie jest zgodny z opisem.
Czas na reklamację: Reklamację można zgłosić w ciągu roku od daty zakupu, jeżeli wada zostanie zauważona.
Procedura reklamacji: Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem e-maila lub telefonu. Następnie, należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go razem z wadliwym produktem.
Co dalej po zgłoszeniu zwrotu lub reklamacji?
Procesowanie zwrotów i reklamacji: Po otrzymaniu zwrotu lub reklamacji, nasz zespół dokładnie sprawdzi zwrócone produkty. W przypadku zwrotów, zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji, klient może wybrać naprawę produktu, wymianę na nowy egzemplarz lub zwrot pieniędzy.
Obsługa klienta
Pomoc: Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania i pomóc w procesie zwrotu lub reklamacji. Skontaktuj się z nami, a zrobimy wszystko, aby rozwiązać Twój problem szybko i efektywnie.