Zwroty i reklamacje
§6 Zwroty
Klient ma prawo do zwrotu towaru gdy towar ma znaczącą wadę lub zamówienie nie zgadza się, w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru.
Oświadczenie o zwrocie towaru powinno być przesłane mailowo lub telefonicznie.
Towar powinien zostać zwrócony niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty złożenia oświadczenia o zwrocie towaru. Koszty zwrotu ponosi Klient.
Zwrot towaru jest możliwy wyłącznie, jeśli towar nie nosi śladów użytkowania, jest w oryginalnym opakowaniu oraz kompletny (z pełnym wyposażeniem, dokumentacją i akcesoriami).
Sklep dokona zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostawy towaru, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie towaru.
W przypadku stwierdzenia, że zwracany towar nie spełnia warunków określonych w punkcie 4 powyżej, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub obciążenia Klienta kosztami związanych z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego.
Klient zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia towaru w trakcie transportu zwrotnego, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie przesyłki.
W przypadku odbioru osobistego towaru w siedzibie Sklepu, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia chęci zwrotu towaru wcześniej, aby umożliwić Sklepowi odpowiednie przygotowanie do odbioru.
§8 Prawo odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru towaru.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być przesłane na piśmie lub za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
Towar powinien zostać zwrócony niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Sklep dokona zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostawy towaru, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
§9 Reklamacje
Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących wad fizycznych lub prawnych towarów.
Reklamacje można składać mailowo lub za telefonicznie.
Reklamacje będą rozpatrywane przez Sklep w terminie do 14 dni od daty ich złożenia. O decyzji dotyczącej reklamacji Klient będzie informowany telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep podejmie działania naprawcze, wymiany towaru lub zwróci Klientowi odpowiednią część lub całość poniesionych kosztów.